Processu di stampatura di metalli

Processu di timbratura: in una matrice di stampatura cuntinua progressiva à più stazioni, u pezzu di travagliu di a macchina chì organizza unghie hè stampatu in ghjò per compie prucessi cum'è calandratura, furmatura è saldatura. Tuttavia, hà sempre una piccula parte cunnessa cù u fogliu di stampatura, è u fogliu di stampatura entra in l'attrezzatura di trattamentu di superficie ultrasonica cù a pezza da lavorà dopu a stampatura è a saldatura per rimuovere u grassu antiruggine è a scoria di saldatura. Completa a rimozione di fasgioli di saldatura è di sbavature in a camera di sbucciatura.

Questu hè assai necessariu per evità cortocircuiti è cortocircuiti elettrichi quandu sò stampate parti. In u secondu trattamentu di superficia ultrasonica à breve tempu, prima di l'ispezione di qualità di e parti stampanti, a tecnulugia di pulizia ultrasonica di a superficie hè aduprata di novu per rimuovere i residui lasciati durante a sparatura. Dopu chì tutte l'operazioni sopra sò state compie, e parti di stampaggio sò completamente separate da a piastra bianca è conservate separatamente. E parti di timbratura cù una scarsa qualità di a macchina chì organizza unghie sò piazzate in a scatula di rifiuti, è e parti di stampatura qualificate entranu direttamente in l'attellu di imballu.

In u prucessu di produzzione, cumu per evità danni à i pezzi stampati hè riassuntu cumu seguitu per u vostru riferimentu:

1. Trasfurmate l'attrezzatura di stampatura per migliurà a sicurezza è l'affidabilità di a produzzione. Oghje ghjornu, ci sò parechji fattori periculosi in u sistema di cuntrollu è in u sistema di cuntrollu elettricu di parechje vechje apparecchiature di stampatura. Se continuanu à esse aduprati, devenu esse trasfurmati tecnicamente. U fabbricante di attrezzature per stampà migliurà a cuncezzione di u pruduttu per assicurà a sicurezza è l'affidabilità di l'attrezzatura di stampatura.

2 installate dispositivi di prutezzione. A causa di u picculu batch di produzzione, i dispositivi di prutezzione di sicurezza devenu esse installati in l'operazione di stampatura chì nè realizanu l'automatizazione nè utilizanu strumenti di stampatura sicuri, in modo da prevene l'accidenti di ferite causati da una mala operazione. Diversi dispositivi di prutezzione anu caratteristiche diverse è portata d'usu. Un usu impropriu causerà sempre accidenti di ferita. Dunque, e funzioni di vari dispositivi protettivi devenu esse chiarite per assicurà un usu currettu è un funziunamentu sicuru.

3. Riforma u prucessu, a muffa è u modu di funziunamentu per realizà l'operazione manuale fora di u muffa. Per a produzzione di massa, pudemu cumincià cù a riforma di prucessu è di muffa per realizà a meccanizazione è l'automatizazione. Per esempiu, l'usu di l'automatizazione, macchine è attrezzature per stampà multi stazioni, l'usu di strumenti di taglio multipli è dispositivi di produzzione meccanizati, è l'usu di misure cumpresse di processi cum'è die continuu è die compostu. Tutti questi ponu micca solu assicurà a sicurezza di l'operazione di stampa, ma dinò miglioranu assai l'efficienza di a produzione.


Tempu di posta: Aug-26-2021