I 4 zoni di a sezione di stampa di metallu è e so caratteristiche

I pezzi di stampa di metalli sò assai usati.In uprucessu di stampadi parti di metallu, dopu à u prucessu di punching ordinariu hè cumpleta, per via di l 'influenza di punching clearance è assemblea clearance, hè inevitabbile chì a superficia suprana di u prodottu collapse naturalmente è burr apparirà nantu à a superficia più bassu, è a qualità di u a sezione di u produttu dopu à u punching sottu à una liberazione di punching raghjone hè divisa in quattru zone: zona luminosa, zona d'angolo colapsata, zona di frattura è zona di burr.Allora, chì sò e caratteristiche di sti quattru zoni?

1, striscia luminosa

Hè l'area cù una bona qualità di a seccione di stampatura metallica *, chì hè luminosa è piatta è perpendiculare à u pianu di a piastra d'acciaio.A stampa di precisione hè generalmente perseguita a striscia luminosa.

 

2 、 Striscia d'angolo colapsata

Hè pruduciutu da a curvatura è l'allungamentu di a superficia materiale di a piastra d'acciaio vicinu à a fustella superiore o inferiore, ma micca in cuntattu cù a fustella di stampa.

IMG_20211020_102315
IMG_20211020_101959
IMG_20211020_101022

3, zona di frattura

A superficia di a zona di frattura hè ruvida è hà circa 5 gradi d'inclinazione, chì hè dovutu à l'espansione di cracks formate durante a stampa.

 

4, Burr

U burr hè vicinu à u bordu di a zona di frattura, è u crack hè pruduciutu micca direttamente davanti à a fustellatura, ma in u latu vicinu à a fustellatura, è hè aggravata quandu a parte di stampa di metallu hè spinta fora di a fustella da u più bassu.


Tempu di pubblicazione: 18-10-2022