Dettagli di u prucessu di stamping

U prucessu di stamping hè un metudu di trasfurmazioni di metalli. Hè basatu nantu à a deformazione plastica metallica. Aduprà matrici è attrezzature di stampatura per esercità pressione nantu à u fogliu per fà chì u fogliu produci deformazione plastica o separazione, in modu da uttene parti (parti di stampaggio) cun certa forma, dimensione è prestazione. Sempre chì assicuremu chì ogni dettagliu di u prucessu di stampatura deve esse prestatu attenzione à u locu, u trattamentu pò esse effettuatu più efficacemente. Mentre migliora l'efficienza, pò ancu assicurà u cuntrollu di i prudutti finiti.

I dettagli di u prucessu di stamping sò i seguenti:

1. Prima di stampà, ci vole à avè fasi di prucessu di regolazione di a piastra di rialzamentu o arnesi di correzione automatica per assicurà chì e materie prime entrinu in a cavità di moru senza intoppi.

2. A pusizione di u cinturione materiale nantu à u clip d'alimentazione deve esse chjaramente definita, è a distanza di larghezza da i dui lati di a cintura materiale è da i dui lati di u clip d'alimentazione deve esse chjaramente definita è implementata.

3. S'ellu hè stampatu i detriti in tempu è efficace senza mischjà o attaccà à u pruduttu.

4. I materiali in a direzzione di larghezza di a bobina saranu cuntrullati à u 100% per impedisce i prudutti poveri di stampaggio causati da materie prime insufficienti.

5. S'ellu hè monitoratu l'estremità di a bobina. Quandu a bobina ghjunghje in testa, u prucessu di stampatura si fermerà automaticamente.

6. L'istruzzione di funziunamentu deve definisce chjaramente u modu di reazzione di u pruduttu chì ferma in a muffa in casu d'arrestu anormale.

7. Prima chì a cinta di materiale entre in a muffa, ci deve esse un attrezzu à prova di errore per assicurà chì e materie prime possinu entrà in a pusizione curretta in u muffu.

9. U stampu di stampu deve esse equipatu di un rilevatore per rilevà se u pruduttu hè bluccatu in a cavità di a stampetta. S'ellu hè appiccicatu, l'attrezzatura fermerà automaticamente.

10. Se i parametri di u prucessu di stampatura sò monitorati. Quandu i parametri anormali apparsu, i prudutti prudutti in stu parametru saranu scartati automaticamente.

11. Se a gestione di u stampu hè stampatu in modu efficace (pianu è implementazione di manutenzione preventiva, ispezione spot è cunferma di pezzi di ricambio)

12. A pistola ad aria aduprata per soffià i detriti deve definisce chiaramente a pusizione è a direzzione di soffiu.

13. Ùn ci serà micca risicu di danni à i prudutti durante a racolta di prudutti finiti.


Tempu di posta: Aug-26-2021